Gambar | Kucing Comel


Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera buat semua pembaca.

Walaupun kucing merupakan haiwan peliharaan yang begitu sinonim dengan kemanjaannya dan juga menjadi bahan mainan seseorang, namun perlu diingatkan juga, tak semua kita mempunyai citarasa yang sama..

Kalau kita kata, perempuan minat kucing, tapi tak semua perempuan minat kucing..Begitu juga lelaki, tak semua laki yang suka kucing dan ada jugak yang tak minat dngan kucing seperti saya..Huhu..

Tak minat tak bermaksud membenci..Tapi kurang lebih seperti tidak suka bermain dan dihampiri haiwan tersebuat kerana khuatir akan dicakar...hihiihi.

Tapi ingat, orang yang masih normal tidak akan melakukan perkara2 yang tidak masuk akal seperti membakar kucing hidup-hidup dan ada jugak yang sanggup membunuh kucing hidup2 menggunakan kasut bertumit tinggi. Hanya orang yang tidak waras sahaja mampu untuk lakukan pekara2 terkutuk seperti tu..Semoga mereka yang berbuat kejam terhadap haiwan ciptaan Allah ini mendapat hidayah dari Dia.

Dah lama  tak letak gambar2 dalam blog ni? So, dengan idea yang kurang ni, hari ini tengok puas2 gambar kucing ni..HAHAH...Kepada yang tak suka kucicng, tengok la jugak sebab kucing ni comel je..huhuhu..

Layan...

7 comments:

::FAIZ:: said...

comel... heheheh

sniffa93_aznil4eva said...

haha. comel gilos.
dulu org memang takut gila dgn kucing.

hunnys~ said...

berdebar tengok gambar2 kucing tu.
seems scary.
haha!

e k i n said...

sumpah minat gila dengan kucing. hehee

Aida Azryn said...

grrrrr... kan best kalau dapat bela semua kucing tu. <3.<3

Anyyss Shuhaimi said...

gua minat kucing..penah bela 7 ekor kucing dlm 1-1 masa. :)

Anonymous said...

wahhh.. sebakul kucing =)