Kedudukan Terkini DiGi WWWoW Blogger Of The Year Award

Its me =)
Blogger kalau tak tahu wwwow award mesti akan rasa lain jugak la..Bukan ape, award ni adalah award yang baru dan masih tengah hangat dikalangan bloggers2 otai dan juga bloggers2 baru..Target dia adalah 1 je iaitu dapat rank 1 kan? WWWOW ni adalah award yang telah dianjurkan oleh DiGI bersama sponsor2nya seperti nuffnang dan  macam2 lagi..

Dibahagikan kepada 12 kategori dimana salah satu categorynya adalah bloogers of the year..So, kebanyakkan bloggers akan mencuba nasib untuk bertanding di dalam category ni termasuk saya..Kalau tak salah, ni adalah contest yang pertama saya masuk untuk promote blog guna facebook sebab sebelum ni saya tak ada facebook.Huhu..

Kedudukan rank 1 sekarang ni adalah abg anuar hadi diikuti oleh abg ben ashaari..Kalau anuar hadi, terkenal dengan vlognya yang merata2 terdapat di you tube..Merupakan anak kelahiran kedah, dia juga banyak sampaikan message2 berguna kepada kita..Agak baru dalam berblog kalau tak salah..Abg ben ni memang dah lama berblog..Bukan saja berblog, dia ni juga pandai untuk menarik pembacanya datang ke blognya..Banyak sangat segmen yang abg ben buat untuk tarik blogger2 baru yang tumbuh macam cendawan sekarang ni..

Amwar hadi Vs Ben Ashaari
Kalau perasan, abg ben berbeza dengan bloggers2 otai yang lain sebabnya abg ben akan update setiap masa yang dia free..Kadang2 tu, 1 jam 1 entry dia boleh buat..Entrynya ringkas dan padat..Tapi cukup untuk membawa orang lain untuk klik ke blognya..Itulah resepi kejayaan blog abg ben yang dapat uv lebih dari 1000 per day..Tahniah..



Tapi, walaupun saya tak sehebat anuar hadi dan abg ben, tapi saya tetap cuba untuk masuk contest ni..Saya sedar ssaya bukan artis dan followers saya tak ramai macam mereka ni..Tapi apa yang penting bagi saya adalah kualiti entry dan kualiti followers..Berbeza dengan orang lain, followers blog saya wajar la untuk dapat pujian..Bukan ape, kalau tak kerana diorang, takkan saya mampu untuk dapat tempat ke 18..Betul kan followers sekalian? Terima kasih atas undian anda..Itu baru 20% followers saya yang undi..
bro framestone, cik epal..Ni je ak kenal..

Saya harapkan lebih ramai followers, rakan2, dan silent readers untuk tampil dan membuat sekurangnya 1 undian di sini..Undian anda amat2 diperlukan..Kalau rajin, tiap2 hari pon boleh aje..Hehehe..Kalau nak cerita apa yang akan saya buat kalau dapat rm5000 tu pon rasanya macam keterlaluan sebab jauh lagi untuk ke no1..So far, biar je la persoalan itu menghantui diri anda..InsyAllah, ada layak untuk sebahagian daripada rm5k tu.. :)

Selamat mengundi..Undi jangan tak undi,, =)

p/s: Cmna nak undi? Klik je sini dan login gun FB tau..

14 comments:

Unknown said...

huhu bestnya dorang..emm tk tercapai akal nak join bende ni..blog dorang hebat2! dan best!


Jom baca: Blogging pun ada BFF? Mestilah!

[z@ck] said...

wah..good luck nabil! =)

[z@ck] said...

wah..good luck nabil! =)

Jom Masak Channel said...

nanti kalo mng open table la nabil..hhehe...yg no 3 tu tak kenal pon...kat picture of da year dia no 1 tu...

fiqkbe said...

dah vote kamu =)

Efa Nur said...

waahhh...gud luck nabil :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah...ok lah tu kedudukan..good luck

Intanberlian said...

huhu wah dahsatlah kau nabil! aku tak layak nk join award ni.haha. papeppon gudluck beb!

waLLAh~wallAH!!! said...

no 18...
juz leave thE "8" no brO!!

akmal said...

testing2

Nad said...

rank 18. okeh la tu.. masuk ranking..

Hafidzah Hafidz said...

okai! dah vote! all the best!! XD

nabilpotter said...

thanks sgt2 buat yang tolong vote..

Anonymous said...

J'ai un site web Je mettrai à jour plusieurs fois par semaine avec des animations originales et des courts métrages ainsi que des concept art pour les animations et les autres types de supports. Comment puis-je tout droit d'auteur sur mon site afin que les informations de copyright que j'ai sur le bas de chaque page "Tout le contenu original (C) 2008 (My Name)" signifie réellement quelque chose? Est-ce que mon logo, nom du site, tous les contenus sont sous copyright?.