Sunday, May 23, 2010

Kuala Kedah Photoshoot

Kota Marina
Pemandangan di Kuala Kedah
Rumah api..
belakang rumah je nie..
Matahari yang sedang turun..
Salam kepada rakan2 bloggers...

Semalam dikesempatan masa yang ada, sempat juga saya dan rakan2 pergi ' tembak' dekat kuala kedah..Macam2 gear yang guna..ada nikon, ada ja sony... Kuala kedah ini utk pengetahuan adalah jetty untuk ke Langkawi..So, kawasan dia adalah kawasan nelayan la..tapi saya hanya pergi ke satu kawasan iaitu di kota kuala kedah.

So, tanpa membuang masa lagi, layan je la gambar yang tak seberapa ini...

Bubye.

14 comments:

Cik Ct Fadzil™ said...

salam..
nabil tru ct erk?... ct wt entry psal KK pn nabil wt entry yg sma gk.. heheek.. ;)
[jst joke taw... ;)]
KKK mmg chntik.. :) tmbh2 wak2 ptg.. kn3? :)

umah nabil dmna? nabil owg kdah ka? huhuu..

SweetyMui2 said...

cantekkksss..hehehe
nk g kedah taun depan :)

jfook said...

Wow, nice shots!

kenwooi said...

nicely taken =)

HaNi said...

owh i love the rumah api shot :)
simply stunning.

Anonymous said...

cantik sgt...love it!!!
eh,mane gamba kta tu??hohoho... =0
- anak ibu : Harmony -

FYMSO said...

Cantik-cantik gambar :)

Pernah sekali je ke Kuala Kedah. Tapi tak pernah sempat nak enjoy view yang indah macam ni.

.::WaNiE::. said...

itu blkg rumah?

sumpah cantik sangat

Kazaztan Team said...

suka yg belakang umah + matahari turun...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

indahnya ciptaan Tuhan

asmarali said...

wa... lawa2 :-)

Ann said...

cntik!

berlatar belakang kan langit yang membiru dan senja....

Nur Hawa Mohd Zin said...

dulu duk study kedah..slalu gak g tepi sawah amik ketenangan..hehhe...

joegrimjow said...

lawa2

!!!

teruja tngok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...