Saturday, July 24, 2010

Keputusan Survey: Benarkah ramai bloggers seorang yang pendiam?

Salam kepada semua sahabat bloggers..

Sebelum tu, saya suka menyatakan disini, mulai saat ini, undian ditutup..Sebarang undian anda akan dibawa ke minggu hadapan..Hehehe..

Keputusan bancian pada kali ini menyatakan bahawa 47% adalah bersetuju bahawa bloggers adalah pendiam ketika berada di luar.maksdu di luar ni,rasa2nya paham la kot..So, betul la saya ingin nyatakan, bloggers rata2nya adalah pendiam..Walaubagaimanapun, 37% menyatakan tidak.Tidak disini bermaksud bloggers bukannya pendiam.

Tapi saya tidak nafikan, ada juga bloggers yang jenis ramah-tamah dan ada jugak yang jenis pendiam..So, berbagai2 la sebab dan hurainya yang anda boleh lihat disini..Ada yang menyatakan tujuan diam adalah sebagai hobi, ada juga yang malas bercakap dan ada juga cakap berdiam lebih baik..Macam2 ada..So, klik dekat sini untuk melihat sebab penyebab mereka memilih ya dan tidak..InsyAllah, akan diadakan lagi bancian bloggers pada masa terdekat..

Anda mahu survy lagi???heeheh


p/s: terima kasih kerana memberi komitmen untuk menjawab survey ini..Thanks :)

11 comments:

akmalhilmi said...

huhu
papa pn
blogger2 kite ramah kat dalam dunia maya :)

diraja22 said...

ramah jg..

hans said...

sama2

Perjalanan Semalam Ialah Hari Makan Sedunia

Nabiel said...

betul bro~
blogger seorng yg pendiam~
tp pda mule2~bler dh lme knal kang,
mule la bebel~

p/s : rugi ko xgi gath tuh~hahaha

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

hehe... wah ramai blogger wanita datang ke blog nie..

ciK LyndaWawa igUana said...

yes..saya juga seorang yang senyap...



Saya yang baek hati,
✿LyndaWawa✿
=)

Ery Farieha said...

ko pon pendiam gle kt lua
hehehehe
tp blogger ramah dlm alam maya je la :D

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

maybe la bloggers nie pndiam..
bub 2 dorg rmah kt blog..
bub xyah bcakap..juz taip jer,,
hmm..
ak pon pendiam gak..tp ngn org ak xknal la,,
=/

Bro Framestone said...

yup ade betulnya

ada gak blogger yang berbeza personalitinya sama ada dialam maya mahupun realiti

bro masa handle blogger gathering hari tue alhamdulillah dapat wat sesetangah blogger tue berkata-kata n ramah even sebenarnye xla seramah gitew...

kate orang.. kite kne pandai main peranan bg dorg selesa untuk berbicara bersama

Feel free to visit
BroFramestone Blog

ken said...

maybe some la.. cannot talk, so type =)

Dc said...

ermm...myb betol kot.. tp x semua blogger pendiam:)...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...