Terjah Blog 2 : mohamadfaiz.com

ni header blog faiz
Assalamualaikum kepada readers, followers dan jugak bloggers semua..


Sesi terjah diteruskan lagi pada minggu ni..Kalau boleh, dalam 1 minggu akan ada 1 blog yang akan diterjah..Blog kali ini yang dipilih adalah blog mohamadfaiz.com..Dia ni ak kenal semasa chat dekat GB..Pastu bila dah chat, kami kenal2 kat ym..Rupanya dia ni ada abg dok satu u dengan saya..So, kami kenal rapat la kast situ..Dia juga tolong saya untuk buat header yang kat atas tu..Nampak tak header yang cantik tu????h0hohoh..Kalau sapa yang berminat, boleh la hantar email kat dia..Upah tak mahal sgt..Biasa2 je..Alakadar la kata org...huhuh...

klik untuk tengok lebih jelas..
Entry ni merupaka entry balas balik la kata org..Faiz telah baut entry bertajuk terima kasih nabil potter..Alasan dia sebab saya banyak bagi traffic untuk blog dia..Dalam masa yang sama, perniagaan dia ni semkin maju...Ramai sangat yang tempah header..Kalau korang nak tempah, baik cepat..Bukan ape, ak takut harga naik..Nak tau maklumat lanjut pasal header kat atas tu, Klik entry saya yang lepas kat sini..

Ok..Tima kasih sebab sudi buat entry untuk blog ini...Tahniah!!..Blog anda telah diterjah...HAhahah..

p/s: sape2 yang mahu diterjah? buat entry 1 saje..xperlu jadi follower ponn..hihihi

5 comments:

hans said...

wah
kenapa ramai sangat suka buat header dkt hang nih nabil?
suruh depa buat header dkt aku sama
hehehehe

P/S : Anda Semua Dah Daftar Sebagai Pengundi?

www.dunialandax.com said...

tu la pasal~~ceiit~mentang2 blog femes~~huhuhu...

BENA said...

nak jugak tempah header..tp apekan daye..sape lah cik bena ni..hohohohohoho~

faiz said...

haha..thanx nabil!

IntanBerlian said...

huhu aku pon nak kau terjah..nanti aku akn buat 1 entri.hehe...