Monday, July 18, 2011

Tahniah dan Selamat Datang ke UTM Skudai

Salam semua...Keputusan melanjutkan pelajaran ke peringkat universiti dah pun keluarkan? Ada yang dapat IPTA dan ada yang dapat IPTS.. Tahniah buat semua..Yang dapat masuk IPTA tu, jgn terlalu happy sangat dan yang dapat IPTS tu, jgn terlalu happy jugak mahupun bersedih..Mungkin ada hikmah disebalik mana kita berada sekarang.

Tahniah yang dapat IPTA terutama yang dapat di UTM Skudai tempat saya belajar dulu..4 tahun di sana sungguh bermakna..Selamat belajar di sana yew..Kalau dulu org cakap, kalau sapa dapat UTM, memang malang la..Bukan apa, katanya UTM adalah Universiti Tendang Manusia..Kalau dapat pointer rendah sure ke tendang..Betul, dulu saya pon ditakutkan dengan benda-benda macam tu..

Tapi bila dah ada disana, kita tahu la betul ke tak..Tapi jgn ingat anda selamat sangat kat sana..Kalau tak belajar, kemungkinan besar kena buang tu ada jugak..Huhuh..PAstikan pointer atas 3.0 dah cukup dah tu..Maintain 3.0 ke atas pon boleh dah..

Kepada adik2 di sana, selamat belajar yew..Ingat pesan mak ayah supaya belajar rajin2..Jangan asik pikir nak bercinta jew..Betulkan niat kita, insyAllah semuanya tak ada masalah..Okey..Selamat Meneruskan pelajaran anda di peringkat Universiti. =)

Jom la join community utmbloggers.com. =)

web: http://www.utmbloggers.com/
facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001792031367

3 comments:

Zairie Husin said...

utm u yang aku nak masuk.. tp x de rezeki.. dpt tawaran uthm.. tak pe.. bersyukur jugak.. :)

fiq. said...

dapat pointer rendah memang ade risiko tendang kat u mane pom

Azlina ishAk said...

hencik nabil kite nie UTM skudai upenye...ari tu dtg sane de majlis tamat latihan kor suksis ipta=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...