Header Merdeka Edition !

Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam semua buat rakan2 pembaca, pengunjung blog ini dan semua yang masih support blog ini..

Tanggal 31 ogos setiap tahun adalah hari kemerdekaan negara kita..Oleh itu, untuk menunjukkan semangat patriotisme di dalam diri dan juga masyarakat, pelbagai inisiatif telah dibuat..Antaranya pasang bendera pada kenderaan, pada bangunan dan macam2 lagi..

Para bloggers juga tidak melepaskan peluang untuk memasang bendera pada blog mereka menunjukkan tanda cinta pada tanah air...So, saya jugak tak lepas peluang untuk membuat header khas yang ditempah pada Faiz..dia lah yang buat dan decorate header saya..Nak tahu siapa dia? jom tengok entry lepas kat sini....Anda juga boleh tempah header dengan dia...huhuh..jangan lupa reference nama nabil ok..huhuh

Entry ni bukan pasal merdeka sangat, tapi lebih kepada menunjukkan bahawa blog ini akan diupdate mengikut tema semasa..Pada bulan ini, tema kemerdekaan..Pada 2 minggu lagi, tema hari raya..Ape2 pon, selamat menyambut kemerdekaan..Sekarang ni kemerdekaan yang ke berape ek??hahaaaaa...kalau tak tau, cepat google..huhuh..

p/s: kami bangga menjadi rakyat Malaysia..

9 comments:

laskar rainbow said...

menarik !! :))

faiz said...

merdeka!!

Hasrol Nizam said...

nak buat jugak la..tp sndir2 design je.. :D

Pendapat anda?
Awak, boleh pakai purdah tak?

zirconia said...

cantik!

Unknown said...

smart la bro header ko!

.::WaNiE::. said...

cantik oh !

SweetyMui2 said...

nice! :D

Kik0 ♥ QiLaH said...

tingin nak header camtu
tp kankan x eti guna photoshopppp
huwaaaaaa :(

nabilpotter said...

kalau tak reti guna, tempah je la..murah je..